Critical Miss

Örömhír

2009. szeptember 07. 07:19 - Critmiss

A Tumblr-es aktivitásomat követők számára nem lesz új az információ, de szeretném megörökíteni, vagy inkább kitartani a pillanatot: egy korábbi ötletem, a prezioki életre kelt az USÁ-ban, aminek nagyon-nagyon örülök.

Természetesen közöm nincs hozzá, egyszerűen csak jó látni, ha beigazolódik egy ötletről, hogy jó és működőképes.

Itt láthattok egy példát. Ahogy a videóból is lejön, nagyon népszerű az esemény. Az amerikaiak egymástól független, kevés értelmet hordozó slide-okat pakolnak egymás mögé, én inkább egymásra épülő részletekre gondoltam, de ezt is érdemes lenne kipróbálni.

Egyszer már elkezdtem csinálni ilyen prezit, de kellő motiváció és energia hiányában elhalasztottam. Mindenesetre lehet, hogy rendezek ilyen házbulikat, mert most kedvet kaptam hozzá.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr851363159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsombor 2009.09.07. 13:49:46

ezt el fogjuk lopni.

zsombor 2009.09.07. 14:18:21

@ZaZie: nincs mit mesélnem, keresünk valami rendezvényt vagy bulit, és oda el fogjuk ezt lopni :)

Tiborr · http://1solumipsum.tumblr.com/ 2009.09.09. 22:00:25

Leteszem a hajam :O
Ezt az Egyetemen is feltétlenül meg kell honosítani!

Gondolkodom... kezdetben egy SlamPoetry-n lehetne kipróbálni, mert ott adott a hangulat, a jó szövegű fejek, és a technika is.

(slampoetry.blog.hu/, slampoe.try.hu/)

Bizsereg a búrám :))))
süti beállítások módosítása