Critical Miss

Rövidzárlat

2009. szeptember 23. 07:08 - Critmiss

Van néhány szó, amit képtelen vagyok kimondani, amikor szükségem lenne rá. Tisztára, mintha valami ötvenhatos idős néni lennék, aki évtizedek múltán hazajött. Mostanában elkezdtem ezeket feljegyzetelni, hogy talán azzal, ha néha rájuk nézek, könnyebben eszembe jutnak majd a stratégiailag fontos pillanatokban.

Nálam ezek a szavak esnek ki mindig:

- pecsét (csak úgy tudom mondani, hogy stempel vagy jobb esetben stempli - mondom én, hogy öreg néni vagyok)

- skateboarder, ja vagyis deszkás, na

- ventilátor (ez aztán soha nem jut eszembe, most is puskáztam. mindig csak annyit mondok, hogy "a robot")

- a fogkefét és a fogkrémet szintén képtelen vagyok jól használni, állandóan felcserélem.

Eddig ezeket jegyzeteltem fel, úgy rémlik, hogy szerencsére nincs ennél sokkal több.

Nektek vannak ilyen szavaitok? Szavazás!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr811400886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.09.23. 09:59:18

KREDIT. Ke-re... kree-de... nem... kre-di-tö. Kredit. Egyszerűen nem bírom kimondani, és általában mindig amikor valami tanárral beszélek vagy amikor legalább húsz embernek magyarázok lényeges dolgot, akkor. Nincs még ilyen logopédiailag logikátlanul összerakott szörnyszülött a világon mint ez a szó. Mi vagyok én, ruszki? Krrrr-e-di-t. Kredit.

.:sz-b:. 2009.09.23. 12:13:07

a tegnapot meg a tavalyt keverem gyakran. másnaposan meg egyszerűen nem jutnak eszembe a szavak. sok.

Critmiss 2009.09.23. 13:34:06

@O'Seamus: Most, hogy mondod, azt én is el szoktam felejteni. Nem annyira súlyos, mert amikor még egyetemista voltam, eszembe jutott, de mostmár nehéz felidézni.

@.:sz-b:.: Tökre el tudom képzelni, szerintem velem is megesett már.

GMági 2009.09.27. 19:47:18

Én szókapcsolatok elemeit szoktam összemixelni.

"Milyen aranyosan farkálja a csóvát az a kutya!"
süti beállítások módosítása