Critical Miss

Izmosító webkettő

2009. szeptember 29. 07:44 - Critmiss

Tegnap találtam a Swissmissen ezt a vicces site-ot, ami arra az egyszerű elgondolásra épül, hogy irtózatosan fittek lennénk, ha minden egyes alkalommal, amikor új tabet nyitunk egy közösségi site-nak, sportolnánk egyet.

Itt lehet megnézni, melyik site milyen mozgásnemet kíván meg, ha komolyan veszed. Látható, hogy nekem például irtó izmos lenne a karom a Tumblr és a Twitter miatt, és acélhasam lenne a GReadertől. A derekam mondjuk nem lenne annyira vékony, mert soha nem használom a Digget, meg igazából a Flickr sem fogyasztana rajtam túl sokat. 

Ti hogyan alakulnátok, ha szigorúan követnétek az utasításokat?

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr731414439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.09.29. 10:00:31

olyan hasam lenne hogy traktorral lehetne átmenni rajta

zsombor 2009.09.29. 10:02:22

némi váll a twittertől, és főleg, öö, nem tudom, a rengeteg facebookos helybenfutástól mi változna?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.29. 10:04:24

Ha ezek közül csak hármat ismerek, akkor én vesztes vagyok? :-(

Critmiss 2009.09.29. 10:05:37

@zsombor: Nem lenne rajtad zsír. Mondjuk kétlem, hogy most van. :)

@espadazo: Attól függ. :D Melyik az a három?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.29. 10:08:36

Bocs, csak egy:-/ Rájöttem, hogy a twitternek, meg a flickr-nek csak a nevét ismerem, de lusta vagyok használni.
Azé' az arcoskodó könyv is ér valamit, nem???

Critmiss 2009.09.29. 10:16:14

@espadazo: Hát jó, egy keveset. De azért a Tumblr-Twittert ajánlanám figyelmedbe. :) Ja és a Readert mindenképp.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.29. 10:29:00

@ZaZie: Amennyiben több időm lesz tőle fontos dolgokra, akkor már ott is vagyok! :-)
Habár jelenleg is itt őgyelgek...

Skynmi 2009.09.29. 10:35:40

Bocsánat, mi az a Google reader? :(

Critmiss 2009.09.29. 10:40:07

@Skynmi: Ha jó címet adtál meg, megírom levélben. A fő, hogy ne ess kétségbe!

Skynmi 2009.09.29. 11:12:17

Jó a cím! köszi előre is. Én mostanában fedeztem fel magamnak a Google Chrome-ot és nagyon meg vagyok vele elégedve. A fentiek közül csak a Facebookot használgatom, de nem lenne tőle nagyon izmos a lábam... Nem vagyok egy super-user...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.29. 11:20:51

@Skynmi: RSS olvasó. Asszem. Én sem használom mondjuk (iGoogle-t igen, azon vannak a kedvenc feedjeim és kezdőlapnak van beállítva úgyhogy elég sűrűn megjelenik a monitoromon, az milyen mozgást követel meg?), ahogy a Twittert, a Digget és a Flicr-t sem, a tumblr-ről meg fogalmam sincs hogy mi a bánat lehet.

Critmiss 2009.09.29. 11:37:53

@Gery Greyhound >: Na, van némi hasonlóság, már majdnem GReadert használsz. Szóval ha iGoogle-t nyomsz, akkor felüléseket ajánl a webkettes egészségprogram.

DArchAngel 2009.09.29. 11:48:00

Hmm, egyiket sem használom. Éljen a sörhas ! :P

Tiborr · http://1solumipsum.tumblr.com/ 2009.09.29. 15:28:14

Bicepsz- és hasizomkirály lennék. A twittert csak automata posztokkal szennyezem. Az gondolom nem ér. A facebook adna egy alap fittséget, de nem hajtanám túl magam. Néha ugrálnom is kellene a flickrnek köszönhetően. A Digg off.

Taurusz 2009.09.29. 16:03:45

Semmi nem változna. Persze nem azért, mert most is csinálom, hanem bár ismerem ezeket, nem használom. (Kivéve a digget, de rögtön megnézem, mi is az.) Mindnek megvan az alternatívája nálam, lehet, hogy nem olyan jó, de elég macera volt kitöltögetni, beállítgatni ezeket. (Vagy simán marha lusta vagyok.)
süti beállítások módosítása