Critical Miss

Most két dolog hiányzik a legjobban

2009. október 01. 07:43 - Critmiss

Nagyon sokáig egyáltalán nem voltak problémáim az e-mail kezeléssel, legyen szó magán- vagy munkahelyi levelekről. Ez azonban egyik napról a másikra megváltozott, és ahhoz képest gyakran előfordul a korábban elképzelhetetlen: nem válaszolok levelekre!

Tudom, hogy egészen egyszerű lenne olvasatlanul hagyni azt, amivel még dolgom van, de akkor meg az zavar, hogy ott éktelenkedik a képernyőmön. Ezért kéne egy "remind me later" vagy "send it again" funkció, hogy újra megkapjam egy olyan időszakban, amikor még alkalmas. (Vagy erre valók az I'm your Sandy meg ilyen típusú titkárnős site-ok?)

Ehhez hasonló, és érthetetlen módon nem beépített funkció a Facebooknál az eventre emlékeztető e-mail, mert bár szívesen megmutatom mindenkinek, hova megyek, de nem lenne rossz, ha én is tudnám, ha már aktuálissá vált. Már több programról lecsúsztam emiatt.

Persze lehet, hogy egyedül vagyok ezekkel a nyűgökkel. Ha ez így van, mondjatok nekem légyszi tippeket, ha van valami a tarsolyotokban.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr611411407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szedlák Ádám · http://worldshots.hu 2009.10.01. 10:06:30

Parasztosan csillagozom a leveleket. Tettem annyi erőfeszítést, hogy maradjon egy zavaró, valamit meg kell csinálni érzés. Többnyire működik.

SándorSzabolcs · http://karma.blog.hu 2009.10.01. 10:24:25

Az iwantsandy megszűnt, pedig pont erre (is) volt jó :(

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.10.01. 10:31:52

Naponta 1-szer 2-szer nézd csak a leveleid, és akkor válaszolj is rájuk. Addig esetleg ki is kapcsolhatod a levelezőt. Az a jó, ha megvan az az 1-2 időpont, amikor ezt csinálod.

Critmiss 2009.10.01. 11:33:44

@Kelt: én is ezzel próbálkozom. de szinte sosem "nézem őket vissza".

@SándorSzabolcs: akkor jól emlékeztem. teljes értetlenséggel álltam a szolgáltatás előtt gondtalan napjaimban, de ez mára megváltozott. mostmár jó lenne Sandy.

@sajt: köszi, lehet, hogy a magánlevelezésben ezt be fogom vezetni. ha nincs más módja (ezekszerint nincs), akkor kipróbálom.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.10.01. 11:48:07

Szerintem, ha csak nem a levelezés a főállásod, akkor az üzleti levelezésben is vezesd be:

nettech.blog.hu/2009/08/22/6_egyszeru_dolog_a_hatekonyabb_munkavegzeshez_szabaduszoknak

Critmiss 2009.10.01. 13:11:12

@sajt: Lehetetlen. Átlagosan negyedóránként jön be új feladat.

Critmiss 2009.10.01. 20:24:33

@sajt: Bocsánat, nem láttam a linket, tök jó. :)
süti beállítások módosítása