Critical Miss

A Margit híd második fele

2009. november 22. 12:13 - Critmiss

Azon a szép ködös budapesti reggelen, amiről külföldi site-okon is jelentek meg képek, én is készítettem egy felvételt, ahogy áthalad a villamos a Margit hídon. Sajnos amikor felkaptam a fejem, hogy milyen gyönyörű az egész, azt hittem, hogy már a híd végénél járunk. Aztán amikor megláttam, hogy még csak a Margitszigetet értük el, elővettem a gépemet. Ezt a részletet láthatjátok a videón.

Second half of the Margit bridge from trillian galaxy on Vimeo.

1 komment
Címkék: budapest videó

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr321543471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizza 2009.11.23. 09:02:47

kifejezetten tetszik ez a videó! a háttér olyan mintha rajzolva lenne. amúgy meg olyan sejtelmes az egész, ahogy fel-felbukkannak az emberek a "rajzolt háttér" előtt, majd eltűnnek, hogy szinte várom a csattanót. mókás. :)
süti beállítások módosítása