Critical Miss

Angelday rávett

2010. február 03. 07:59 - Critmiss

Egy korábbi Plastik-poszt miatt elmentem anyajegy-szűrésre a Melanoma mobilhoz. (Józsi, mondtam nekik, hogy a posztod ösztönzött!). A tapasztalataim jók voltak, tényleg minden kis anyajegyet észrevettek és lefotóztak, és megfelelő kérdéseket tettek fel, ráadásul mindez gyorsan és hatékonyan történt, plusz kedvesek is voltak.

Kaptam is aztán egy jó sok oldalas anyagot saját magamról, kockázati besorolással és részletes indoklással. Ebben volt egy kis gondom, mert egy félreértés miatt azt rögzítették, hogy én ritkán, de sokat napozom, az igazság viszont az, hogy soha. Azzal is van problémám, hogy ami miatt mentem, az szerintük nem rizikós, pedig néha konkrétan érzem. Persze az is igaz, hogy hipochonder vagyok.

Viszont nagyon jó, hogy észrevették, hogy elvileg van egy cucc a hátamon, lent a derekamnál, amire majd figyelni kell - ezt ugye soha nem vettem volna észre. Egy év múlva kell visszamennem, és azt már most megmondom, hogy így is lesz. Már csak azért is, mert ez olcsóbb, mint a többi ilyen jellegű szolgáltatás.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr521696155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verisz 2010.02.04. 13:43:01

Én is voltam vizsgálaton a melanomamobilnál. Meg is voltam elégedve a szolgáltatással (leszámítha, hogy a hiperszuper trendi rendelőben nem volt öltöző, így az orvos és 2 segítője előtt kellett meztelenre vetkőznöm...), a fotós kiértékelés engem is megnyugtatott. Szintén több oldalas elemzés, warning: kerüld a napot ezerrel. Majdnem így tettem, míg el nem olvastam Szendi Gábor: Paleolit táplálkozás c. könyvét, amely a napsugárzásról, melanómáról, d-vitaminról is szól. A szerzőnek parázs vitája volt a melanomamobilos Horváth Béla szakorvossal, azzal kapcsolatban, hogy vajon a melanoma valóban túlzott napfény hatására alakulhat ki. Szendi szerint pont a napfény hiánya okozza a rákos megbetegedéseket.
Hogy mi az igazság...nos, mindenképp ajánlom a könyvet, sok okosság van benne...

Critmiss 2010.02.04. 13:57:25

@verisz: Helyesbítsünk: bugyira! Nem meztelenre. :)

Szerintem a kettő között van az igazság, napfény nélkül minek is élni?

verisz 2010.02.04. 14:15:07

@ZaZie: Igaz, igaz, a bugyi maradt, na de így is elég kellemetlen volt...
Egyetértek: arany középút, hajrá mértékletesség! :)

cyber panka 2010.02.26. 09:26:11

Ezt a Paleolit táplálkozó őrületet már a héten negyedszer látom/hallom. Mostmár utánajárok, de ha arról szól hogy ùgy kell enni mint az ősember akkor én meg írok egy könyvet arról hogy tisztálkodni és állatot tartani is ùgy kéne
süti beállítások módosítása