Critical Miss

Érezd magad otthon, bameg

2010. június 19. 07:03 - Critmiss

Sokáig érleltem magamban a dolgot, mert azt gondoltam, hogy ez csak a rám jellemző "bocs, hogy élek" neurotizmus irigységgel megspékelve, de rájöttem, hogy ennél azért több van ebben.

Hogy miben? Hát abban, hogy utálom, amikor valaki nagyon otthonérzi magát nyilvános helyeken. Leginkább az öltözőkben szembetűnő ez a típus, aki kényelmesen jár-kel meztelenül, kenegeti magát, hajat szárít, sminkel, és közben természetesen beszélget. Mindezt persze jó ráérősen, szóval mondhatni nagybetűsen használja a várost.

Derék, tényleg. De basszus közben foglalja a helyet másoktól!!! Mert ezek nem ám csak paroláznak, hanem míg elmennek zuhanyozni, meg mittomén mit csinálni, az összes cuccukat ott hagyják szétterítve, mintha tényleg otthon lennének. (Tegnap készítettem lesifotót is, de sajnos értékelhetetlen lett.)

Mindenesetre főleg csúcsidőben tényleg nagy élmény, és úgy döntöttem, hogy igenis halálosan zavaró, ha valaki mások rovására érzi jól magát. Az ilyenek kábé a hangszórózós tisztelt utazóközönségnek felelnek meg a villamoson. Én szóltam!

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr22084815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2010.06.19. 09:16:55

ugyanez megvan férfi öltőzben is. Szörnyűek. :D

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.19. 13:11:24

Ezeket én is utálom. De eleve milyen gátlástalannak kell már lenni ahhoz, hogy bmeg meztelenül járkáljál tök nyugodtan egy csomó ember előtt.

Diamond Dave 2010.06.19. 14:55:23

Ez valami rejtett szereplési vágy is lehet egyébként. De részemről a legnagyobb feketepont akkor is azoknak jár, akik béka feneke alatti színvonalú, mulatós technot és néhány népcsoport mai népzenéjét nyomatják mobilról a villamoson. És elvárja eközben, hogy reagálj rá valamit; jót vagy rosszat. Pfuj!

Critmiss 2010.06.19. 15:04:28

@Rabbit: Igen, ezeket a meztelenkedőket egyáltalán nem értem. Még ha jól néznek ki, akkor sem.

dzsedofka 2010.06.20. 08:40:05

a szétpakolós idegesítő, de ahova én járok, szerencsére elég ritka. inkább mindig olyanokba botlom az öltözőben, akik ledobják a pólójukat, gyorsan ráveszik a sportmelltartót a sima melltartóra(!) és utána másodpercekig tekergőzik ki alóla a sima melltartót. mindezt a szekrény felé fordulva, hát triplán nem értem, minek?!

csakezertr 2010.06.20. 11:20:31

na, kb. először nem értek veled egyet. Mi a baj a meztelenkedéssel? Faszi vagyok, s nem is nézek ki jól, mégis mindig meztelenkedek. Ez alap. Hogy fesztelenül, természetesen jól érezzem magam, meztelenül.

Critmiss 2010.06.20. 19:45:04

@dzsedofka: Hát ez tényleg fura, ennyire azért nem kell szégyenlősködni.

@csakezertr: :DDD Tedd, amit a szíved kíván. Csak ne foglalj sok helyet és ne tartson túl sokáig. :))
süti beállítások módosítása