Critical Miss

Borpróba

2010. szeptember 13. 07:43 - Critmiss

Elég sok ismerősöm kiment a Borfesztiválra hétvégén, pénteken én is kipróbáltam a zuhogó eső ellenére is. Megérte! Találtam pár további klassz bort, amit majd kortyolgathatok, amikor már teljesen ki fogok borulni a hideg idő miatt. Ezek:

Káli Kövek Rizling Rezeda 2009

Szepsy Urbán Furmint 2007 Tokaj (ez nagyon drága, de karácsonyi ajándéknak simán jó)

Orsolya Pincészet Kékfrankos Birtokbor 2008

Ez utóbbi iszonyat menő, már értem ezt a kézművesbor-dolgot.

Szokás szerint hangulatvideó is van. PUSZI! 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr122291281

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: control de horas semanales en excel 2018.01.31. 13:41:02

Gumicukor (paleo) - Palanett paleo gasztroblogja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sophie. 2010.09.14. 09:14:54

hehe a szepsy bor annyira drága hogy a családban nincs egy se pedig a nagymamám szepsy sőt sztem még életemben nem is kóstoltam :)

hajjhajj amúgy én még nem álltam át a téli borokra a nyári rozék meg ilyen fröccsös borok után, csomó ilyet szerettem meg nyáron és csak lassan szoktatom magam a brutál vörösborokhoz amik elszínezik a fogam :P de télre kelleni fog nagyon valami ütősebb melegítő cucc ez tény :)

Critmiss 2010.09.14. 22:45:41

@sophie.: Igen, a vörösre még én sem igazán álltam át. Egyébként abból is vannak könnyedebbek, az egy félreértés, hogy muszáj kőkemény vörösöket inni. Simán jó fajta a kadarka például.
süti beállítások módosítása