Critical Miss

Virághelyzet

2010. október 25. 07:23 - Critmiss

Már korábban is szerettem volna írni egy posztot arról, hogy az egyik legtutibb üzlet a belvárosban nem a kis biszbasz boltok nyitása, hanem egy rendes, tisztességes virágos lenne.

A virágosstandok és az aluljárós boltok létezése ugyan nagyon üdvös, de legfeljebb vészhelyzetek esetére tudnám elképzelni, hogy ott vásároljak. Kellene egy-két olyan hely, ahol szép cserepes és vágott virágok lennének tonnaszámra.

Elsőként, amikor komolyan kerestem virágüzletet, a neten felmerült a Viola Violetta, a Virágneked.hu, az Arioso és mégegy, ami nem jut már eszembe. Nos, pont az említett három igazából nem virágbolt, mert inkább dekorációs cuccokkal vannak tele. Kicsit becsapva éreztem magam, bár hozzá kell tenni a helyzet érzékeltetéséhez, hogy kétségbe voltam esve, mert nagyon kellett volna virág valahonnan. :)

Végül egyébként a Ferenciek terénél találtam egy helyet (nem a Viola Violettát), aminek ha jól emlékszem, egyszerűen csak Virágüzlet a neve. Egy hatalmas tér szép, de nagyon kevés virágfajtával. Viszont elég jó virágkötőik voltak. És természetesen mondanom sem kell, hogy a bolt területének 70 százalékát lakásdekorációs baromságok foglalták el.

Szeretném megkérni a vállalkozni vágyó hipstereket és irodistákat, hogy a vendéglátásról legyenek szívesek figyelmük fókuszát inkább a virágüzlet nyitására helyezni. Nagyon hálás lennék, már van egy csomó vázám.

KÖSZI!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr272393587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakezertr 2010.10.25. 13:13:05

a Károlyi Mihály utcában egyszer betértem valahova, vmi egzotikus neve volt, talán Iringó, az tetszett

betonpanda 2010.10.25. 13:57:37

látom, mégiscsak meg kéne csinálnom azt a virágszalont...

betonpanda 2010.10.25. 14:02:23

most az előző kommentem vajon elment, csak ráraktad a szűrőt?

DonnaQ · http://vojazs.blog.hu/ 2010.10.25. 14:07:45

Érdekes, nekem a Viola Violette nagyon bejön. Csak bemegyek, megmondom, hogy nagyjából mennyiből és kinek kellene a csokor, meg max meghatározom a színt (egy szép bordót csokrot szeretnék) és olyat szépet kötnek, hogy szinte fáj elajándékoznom.
Mondjuk cserepes virágjaik nincsenek nagyon, az tény.

Merofi 2010.10.25. 16:10:14

A harmadik nem a Fleurt Trend volt?
(ott dolgoztam)
Ott is nagyon elegáns csokrokat kötnek kívánságra (ár szín stb)
A dekor áru talán kevesebb, "cserepes" virág nem nagyon van. Pár dekoratív "beültetés" viszont szokott lenni.

fleurt.hu/

Critmiss 2010.10.25. 22:57:25

@betonpanda: Rajtad a szemem! Tényleg megcsinálhatnád.

@DonnaQ: Én nem mernék annyira megbízni egy virágkötőben, igaz, ha csak egyszerű ajándékba akartam volna venni, lehet, hogy megkockáztattam volna azt az üzletet.

@Merofi: Nem, valami mást ajánlottak, ezt nem ismertem.

banyek 2010.10.26. 23:56:06

Ha tökéletes virágost keresel, akkor menj el a Kodály kőröndre, és az otp-vel szemben megtalálod.
Illetve volt még a Körúton a Virágegyetem, de azt már régen nem láttam.

Critmiss 2010.10.27. 20:18:57

@banyek: Oké, köszi, lecsekkolom! A Virágegyetem volt az első gondolatom egyébként, sajnos már megszűnt.
süti beállítások módosítása