Critical Miss

Ötlet: önmegsemmisítő ruhák

2008. július 21. 07:52 - Critmiss

Mint ugye tudjuk, a használat hónapjában járunk, és így a szokásosnál is érzékenyebb vagyok a felesleges dolgok témájára. A ruháim szortírozása közben találtam rá egy – ugyan igen szép emléket eszembe juttató, de felesleges – reklámpólóra. Gondoltam, majd hordom sportoláshoz, eleve sportoláskor kaptam, de mégis annyira cikinek érezném egy 2006-os eseményt hirdető reklámpólóban habtestem edzését, hogy még egyszer sem használtam. Valahogy mindig elő tudok halászni egy másik pólót az utolsó pillanatban…

Ezért aztán úgy érzem, nagyon nagy szükség lenne egy olyan technológiára, mint amit a gyorsított tempóban felbomló reklámszatyroknál fejlesztettek ki. A marketingcélra legyártatott pólókat legalább 80 százalékban ilyen technológiával kellene gyártani, hogy hopp! egyszercsak elkezdjenek szétesni és idővel totálisan megszűnjenek létezni.

Mert most komolyan: mit lehet ezekkel kezdeni? Felmosórongynak túl jó minőségűek, mert nagyon jó állapotban vannak. De hogyan tudnám az ilyen cuccokat lerohasztani, hogy aztán felmosórongy lehessen belőle? Eleve: én nem ronggyal mosok fel. Basszus. Nehéz kérdések ezek.
 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr96575640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azhát 2008.07.21. 10:30:55

Rettenetes gond ez Missy :)
Ilyenkor irigyelheted azokat a csajokat, akik egy szál pólóban alszanak... nekik aztán tuti mindegy, hogy 2006 van a pólóra írva...

mirlo 2008.07.21. 10:32:20

szerintem a legradikálisabb megoldás a legegyszerűbb: soha egyetlenegyet sem viszek haza ilyen ruhadarabból! Felvenni csak akkor, ha mindenképpen muszáj (diákmunka egyenruha - ezek az idők szerencsére elmúltak) :) HAZA NE!

mirlo 2008.07.21. 10:33:58

a legtöbb ilyen pólónak az lenne a legjobb, ha valahogyan már a létrejötte pillanatában meg tudna semmisülni

shaik 2008.07.21. 10:43:54

ez azon ritka pillanatok egyike, amikor a HP nem egy nyomtatóról vagy egy notebookról jutott eszembe :)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 10:52:39

Nem értem a problémát!
Én vagy 6-7 év alatt hordtem el egy '96-os rendezvényen kezembe nyomott nagy szatyornyi pólót!
Inget szeretek hordani, de otthon a 4 falnak nem fogok frakkba öltözni, hanem csak kényelmesen.
És ugye vannak dolgok amihez hinkább póló tartozik. Házimunka tipikusan, mellette persze a rámolás, (anno a régebbi munkám amihez nem adtak ruhát...) esetleg lakásfelújítás.
Ha annyira sajnálod kidobni, vagy elhasználni, akkor add oda valakinek, aki szívesen viseli.
Sportoláshoz pedig annyi kell, hogy kényelmes legyen a ruha.

Van pesze negatív példa:
a "fittnesspicsa" kategóriát elég szánalmasnak tartom, amikor a futógépen is az arany Gucci retikült szorongatja, mert az jobban látszik, mint az ipod a nyakában.

Tightend 2008.07.21. 10:58:06

Nehéz lehet az életed. Ezért kár volt billentyűzetet ragadni.

Getzy von McBaszlak 2008.07.21. 10:58:34

Alvópólónak a legjobbak.
Edényfogónak (ha forró)
Aztán felmosórongynak.
Végül tüzelőnek.

Buckó 2008.07.21. 11:00:39

Bevásárlóközpontok mellett vannak ruhagyűjtők, ahova be lehet dobni. Attól még mert neked ez a legócskább ruhadarabod lehet, hogy van akinek ez lenne a legjobb.

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.07.21. 11:22:51

mirlóval értek egyet, soha nem viszem haza őket.

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.21. 11:26:27

koszos munkákhoz jó, és nem kell utána kimosni...

rivall 2008.07.21. 11:39:39

Önmaguktól vetkőző ruhák, ezek a legjobbak:
napielet.hu/a_te_napod/post/704/nmaguktol_vetkozo_ruhak
Meg szexisebb is így az előjáték.

J. McClane · http://john.blog.hu 2008.07.21. 11:43:04

Barátnőm szokott aludni bennük, mert neki jó hálóingnek

dr. Erika Zangolna 2008.07.21. 12:12:55

beadod a hajléktalanszállóra, valaki örülni fog neki

Gadget 2008.07.21. 12:28:41

Az alvó póló! Nyílvánvalóan. :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.21. 12:29:35

Én is amondó vagyok, hogy aludj benne, az gyorsan amortizál és a legtöbb lánynak jól áll a póló és alatta semmi.
Javasolnám még az autószerelést vagy kivágást, de azt szerintem nem a te műfajod, viszont túrázni is lehet benne.

GC (törölt) 2008.08.04. 11:39:37

Én szigeten szereztem anno (2000?) freestartos pólót. Nem tudom létezik-e még a cég, de néha otthoni pólónak elhordom, vagy párom alszik benne.

A HP beszólás jó volt :)
süti beállítások módosítása