Critical Miss

A használat hónapja - helyzetjelentés

2008. szeptember 27. 07:30 - Critmiss

Elég régen kezdődött már a használat hónapja, és elfelejtettem beszámolni arról, hogyan ment, illetve megy. Hm... Hát az a helyzet, hogy ez nem annyira könnyű. Mármint nem könnyű megszabadulni könnyen és gyorsan azoktól a dolgoktól, amiket az ember hosszú hónapok és évek során felhalmozott.

A legtöbb felesleges tárgy a könyvek, a ruhák és a piperecuccok közül került ki. A könyveknek már van helye, de még mindig ott állnak a spájzban felstócolva, a ruhákkal kevésbé tudok mit kezdeni, mert vannak közöttük olyanok, amik egy hozzám hasonló, de kicsit őrültebb csajnak jól jönnének, a barátnőimmel viszont már dealeztünk és még úgy is maradt pár. Csak úgy meg nem adnám be valahova, legfeljebb egy részüket. A piperecuccok végre már fogyogatnak, és lehet kidobni a tubusokat, de én mondom, kemény munka volt. Eleve sosem szerettem magam krémezni, meg kozmetikázni.

Mindenesetre azt figyeltem meg, hogy sokkal kevesebb dolgot vásárolok, viszont azok klasszabbak és bár drágábbak, összességében kicsit több pénzem marad hónap végére. Már csak egy tubus testápolóm van, de az olyan, amit imádok használni. Samponból is csak egy van végre, és szintén szeretem. És így tovább.

Igaz, amikor olyan site-okat látok, mint amilyen mondjuk a weardrobe vagy a sartorialist, kicsit megingok és elmerengek azon, milyen jó lenne kilószám venni és hordani a ruhákat. De. Sajnos már rájöttem, hogy nem szeretek feltűnni, szóval teljesen felesleges valami olyasmit megvennem, ami önmagában fantasztikus és még jól is állna, de sosem leszek elég bátor, vagy elég vidám egy reggelen ahhoz, hogy felvegyem. Annál meg nincs rosszabb, mint amikor egy ruha használatlanul lóg a szekrényben.

Ahol még pocsékolás történhet, az a konyha. De az nem az én terepem. Annyira nem, hogy ott nem is küszködtem kihívásokkal. :)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr3680108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fromdtod 2008.09.27. 09:41:40

Könyvekre hogy lehet azt mondani, hogy felesleges tárgy????????

Karma · http://karma.blog.hu 2008.09.27. 09:59:00

Meséltem neked a 100 thing challenge-ről, na AZ kemény. Egyszer megpróbáltam csak összeírni. Esélytelen :))

guynameddave.typepad.com/stuckinstuff/100-thing-challenge.html

hajdul 2008.09.27. 10:13:53

fromdtod 2008.09.27. 09:41:40
Könyvekre hogy lehet azt mondani, hogy felesleges tárgy????????

Azért mert teleírtak papírokat még nem biztos, hogy meg kell tartani. Az ember sznobságában képes mindeféle hülye irományt megvenni, aminek igazán a szemétben lenne a helye.

Alvi 2008.09.27. 10:28:08

egyszer egy haverommal vitatkoztam arról, hogy kell-e 150 m2-es lakás egy 4 tagú családnak, ahol a gyerekek még kicsik is. Végül azt az érvet tudták felhozni, hogy milyen jó, hogy van hová pakolni.

Hát igen. El kell pakolni a feleslegesen megvásárolt illetve már rég nem használt cuccokat. Erre kell a milliókért megvásárolt, télen fűtött nyáron hűtött, ingatlanadózott terület a lakásban.

Ez mi ez? 2008.09.27. 11:06:16

Miről van szó?

Critmiss 2008.09.28. 11:52:22

Ejj, az ember ír valamit, ami mellett azt gondolná, hogy el tud utazni vidékre, erre pont jönnek reakciók. Bocsánat, hogy késlekedem.
Szóval:

A 100 thing challenge az tényleg durva, szerintem még én sem tudnám soha megcsinálni. Talán egyetemista koromban még kísérletezhettem volna vele, de ma már...

Fromtod, ahogy hajdul is írta, a könyvek bizony lehetnek feleslegesek. Minden könyv az, amit nem veszel elő évente legalább kétszer. De még ez is nagy engedmény, mert szerintem csak kézikönyveket, albumokat és olyan nagy kedvenceket lenne szabad megtartani, amiket gyakran olvas/használ az ember. A többit pedig közre kell bocsátani, folyamatosan kölcsön kell őket adni azzal a kikötéssel, hogy kötelező tovább és továbbadni. Így dióhéjban. :)

Alvi: a felhozott érv tényleg nem túl szerencsés a lakást illetően, viszont én azt mondom, hogy a 150 m2 az hosszú táv. Biztosan nem akarnak annyit költözni, és közben nem akarnak belefulladni a gyerekjáték-tengerbe. Persze ha van olyan szoba, amit egyáltalán nem használnak... az már problémás.

Critmiss 2008.09.28. 12:02:20

Ez mi ez?: Olvasd el a linkelt blogbejegyzést, úgy tisztább lesz a kép. :)
süti beállítások módosítása