Critical Miss

Nyaktörő pórázok

2009. március 23. 07:33 - Critmiss

Ahogy jeleztem, ez egy komolytalan hét lesz. Enjoy it!

Volt már jogalkotási javaslatom majd' egy éve, a mostani nagyon egyszerű és minden valószínűség szerint nagyon hasznos lenne. És lehet, hogy nem is jogalkotás kellene hozzá, hanem egy szemfüles fogyasztóvédelmi főfelügyelő.

Biztos mindenki ismeri ezeket a kihúzható pórázokat, amikkel főleg kisebb méretű kutyákat sétáltatnak. Engem a frász is kiver tőlük, főleg ha futok vagy éppen bringázom. Gyalog sem feltétlenül látom, hogy most van-e ott póráz előttem egy méterrel vagy nincs, nemhogy nagyobb sebességgel haladva.

Szóval alapvető szabállyá tenném, hogy élénk, neon színű póráz jöjjön ki ezekből a kis biszbaszokból, amik ráadásul fluoreszkálnak. Ha muszáj, akkor tegyék vastagabbá, nekem mindegy, csak oldják meg.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr861018272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.03.23. 18:28:18

en nem hasznalok porazt, en ugy neveltem a kutyamat h lab mellett jojjon ha azt mondom neki :)

Critmiss 2009.03.23. 21:10:19

Ha azt mondod neki. Értem. :)

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.03.23. 23:03:41

Kezdek rájönni hogy minden bloggernek a leginkább profilidegen írások állnak a legjobban:) Halál a konzisztenciára! Éljenek az in riöl lájf élmények!
süti beállítások módosítása